FORUM handleven
handleven
https://http://WWW.HANDLEVEN.NL
C
Corina 07/10/2005 19:34

Algemeen

Hier kun je algemene vragen stellen over handlezen.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

T
Thalita 23/11/2005 23:28

Mijn vriend heeft op de lijnen van zijn hand allemaal kleine puntjes zitten,

het zijn net naalden prikjes. Er zit ook een klein korstje op.

Als hij ze eraf wil halen doet dat zeer, ze zitten best diep in zijn lijnen.

Hebben die dingetjes iets te betekenen?

Groetjes Thalita

C
Corina 24/11/2005 14:03
Hoi Talitha,

Welkom op de site en bedankt voor je vraag.

Bij een duiding is het altijd noodzakelijk om alle gegevens van de handen er bij te betrekken. Over 1 enkel aspect is gewoon geen goede duiding te geven. Ook is het nodig om te weten in welke hand het voorkomt, links/rechts of beide. Welke lijnen aangedaan zijn, bijv. levenslijn, hoofdlijn of hartlijn enzovoort. Hoeveel putjes het zijn, nou, ga zo maar door. Ik zal proberen in het algemeen wat over putjes te zeggen, maar het is dus sterk afhankelijk van andere kenmerken in de hand hoe het bij iemand werkt.

Door die putjes op de lijnen zal de energie op betreffende lijn niet lekker soepel kunnen stromen. De lijn is dan als het ware afgezwakt. Putjes op lijnen zijn in het algemeen te duiden als stressverschijnselen of als spanningstekentjes. De lijnen zijn aangedaan, de energie kan niet goed doorstromen.

Als je een lijn bekijkt als een touwtje, dan kan een touw een bepaalde spanning aan. Bijv. 10 kilo kan ie prima hebben. Als daar nu langdurig 20 kilo aan gehangen wordt, dan kun je je voorstellen dan dat touwtje chronisch overbelast wordt.

Zo kan dat ook voelen met een bepaalde lijn. Het kan voelen als spanning op het gebied waar het voorkomt. En stress kan iemand heel erg moe maken.

Omdat hij, als hij aan de korstjes van de putjes zit, ook echt pijn heeft, kunnen het als het ware letterlijk pijnlijke punten zijn. Het gebied geeft dan weer aan waar precies. Voor zover ik nu iets over een advies kan zeggen, zou ik hem voetreflex aanraden. Dit is lekker ontspannend en aardend.

Dit was het voor zover de putjes van mijn kant. Als anderen nog aanvullingen hebben of reacties, hoor ik het graag.

Corina

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |